Evettt bende sonunda doğurdum 🤗🤗
Biraz uzun olcak ama hakkınızı helal edin şimdiden 🙏❤️
Birgün öncesinden sancım vardı ama az az ertesi gün babam evine çağırdı bende tamam dedim kaynanam görümcem felan babama gittik yemek yedik sohbet ettik ara ara sancı girdi ama çok umursamadım saat 10 gibi sancılarım 5 dk düştü bende kaynanama söyledim o da o zaman hastaneye gidelim dedi normalde devlet Hastanesi’nde doğum yapicaktim bütün kontrollerim felan devlette yaptım babam dedi burdaki özele gidelim bı baksınlar ona göre gideriz devlette dedi bende tamam dedim neyse hastaneye gittik ilk önce ultrasonda baktı sonra alttan muane etti 2 cm acilmam vardı daha önceden doktorum söylemişti rahmine göre bebeğimin kafası büyük zor bir doğum yaparsın demişti doktorda aynısı söyledi eğer yatışın yaparsak sabaha bebeğini alırsın kucağına dedi bende tamam dedim sonra yatisim yapıldı sancılarım vardı ama artık ben hissetmiyordum serum takıldı saat 12 de başladık saat 3 gibi suni sancı verdi ve odama gittim eşim rahatlatmaya çalıştı beni tabi bizde bir heyecan bir heyecan neyse saat 5 gibi benim sancılarım artı ben kendimi kaybettim artık sonra muane odasına gittim 6 cm acilmam vardı doktor dogumhaneye alalım dedi çatala yattım 2 ebe benimle ilgilendi bana sorular sordular sakinleştirdiler ıkınma hissi gelince ikin dedi hemşire ve ben ıkınma hissi gelince hem ikinip hemde bağırdım o kadar bağırmışım ki eşim kapıda sesimi duyup doğum haneye girmek istemiş neyse ben artık ikinmaktan halim kalmadı saat 8.40 geçe doktor geldi bebeğin kafası gözüküyor dedi ikin dedi ben bütün gücümle ikindim saat 9 :05 gece bebeğin kafası çıktı ve 9:09 da bebeğim dünyaya gözünü açtı ❤️🙏
O kadar acı çektim yoruldum zorlandım ama onu kucağıma aldım ya herşey benim oldu sanki normal doğum yaptım 39+6 da geldi miniğim şimdi yanımda yatıyor süt kuzum 3kilo40gram doğdu 48 cm ❤️
Neyse dediğim gibi uzun oldu ama benim de bitti inşallah sizde bir avazda doğum yaparsınız sormak istediğiniz varsa sorabilirsiniz 🤗🙈❤️