nilsmother Çantaya koymak için küçük boy bi mama alıcam kızlar. sezeryan olacagım için süt hemen inmezse die. ama hangisini almalıyım bilmiyorum. siz ne marka aldınız?
Prensesinannesi26 nilsmother arastirmama göre hipp organic combiotic 1 anne sütü aldım doktorumda eczanede onu önerdi
Prensesinannesi26 nilsmother 350 gr 89 liraya aldık biz eczaneden canım içeriği çok temizmiş migrosta falan da oluyor bir araştırın
Prensesinannesi26 Sen1meleksin 350 gr canım en küçük boyu benim baktigim eczanede 89 liraydı geçen hafta aldım koydum bende
Gzdsrm Kizlar benimde sezeryan olcak muhtemelen dogumum ama gerek kaldiginda veriolar hastanede die duymustum almamiz gerekyo mu gercekten
Prensesinannesi26 Gzdsrm bende çok düşündüm araştırdım ama sarılık olma ihtimaline karşı çantama aldım koydum genede ne olur ne olmaz diye bazı hAstaneler vermiyormuş çünkü
nilsmother Gzdsrm benim hastanem vermiyormuş o yüzden alcam canım bazı hastaneler veriyor sor sen vermiyorlarsa al🌺
Dgull Holle içeriği en temiz bebek maması keçi sütlü olduğu içinde anne sütüne en yakın formülde şu an o bu marka