Hanımlar merhabalar,
Ben normalde de sinirli bi insanımdır çabuk sinirlenirim fakat çabuk da yumuşarım. Fakat şu sıralar özel yaşantımda gerçekleşen olaylara çok aşırı sinirleniyorum bazen sinirimden ağladığım oluyor. Bunun bebeğe zararı var mıdır ? Bebeğim Doğduktan sonra karşılaşacağım sorunlar olur mu?