Birgul6581kwkq Merhaba kizlar benim dün aksamdan beri ara ara sancim oluyor karnın alt kısmında ama çok kötü oluyor bu 10 dk da bir gelip 20 saniye kalıyor bazende 15 dk falan buluyor başlaması ama çok kötü ağrıyor bı de dün akşam o sancidan sonra sümüksü ve hafif kahve rengi bı akıntı geldi bı ama çok sümüksüydü sonra uyudum ağrılara dayanamadım uyandım lavaboya kalktım gene o sümüksü akinti ama bu defa kahve rengi falan yoktu beyazdı ve hala ara ara sancim gidip geliyor ama düzensiz diyebilirim sizce neden oluyor ve ne yapmalıyım şimdiden yanıtlayan herkese teşekkür ederim 💙
Gamzeeakt Birgul6581kwkq bende bu şekildeydim idrar yollarımda enfeksiyon varmış meğer hatta kanıma bile karışmış hamilelikte bu çok sinsi ilerliyor mutlaka doktora görünün bebeğinizi etkilemesin ve birde sürekli iç çamaşırınızın içine bi bez ütüleyip koyun
Gizoos Birgul6581kwkq canım nişanın gelmiş zamanında gelmiş doğum olabilir ama hemen olucak diye bir şey yok doktorunu arayıp görüşmeni tavsiye ederim. Hatta hastaneye git nst ye bağlasınlar sancılarına baktır akıntıyı söyle
Birgul6581kwkq Tugceonur şu an yasak var ve orda direk Altan muayane ediyor ama gerçi ben biraz daha beklemek istedim ama hala yokluyor sancı çok ta acı bı sancı
Birgul6581kwkq Gizoos benim ariyabilicegim bı doktor yok takibimi ozlede yaptim ama hep ayrı doktorlarla da çünkü memnun deyildim sürekli doktor değiştirdim en son 37de birine gittim memnun kaldım ama onunda numarası yok ve yasak var şuan zaten açık deyildir özel hastane olduğu için
Seymamuge Birgul6581kwkq yasaklarda doktora gidilebiliyor niye sürekli yasak var diyorsunuz ? Doğum başlamış olabilir bebeğinizi ve kendinizi riske atmayın danışabileceğiniz doktorunuzda yok malum
Gizoos Birgul6581kwkq canım cumartesiler doktorlar 2-3 kadar çalışıyor hastaneyi arayıp öğrenebilirsin. Birde yasak bizlere yok hastaneye gidebilirsin ben hep cumartesi pazar gidiyorum durduklarında hamileyim hastaneye gidiyorum diyorum. Belge sormuyorlar sorarsada sancım var acil gidiyorum dersin birşey demiyorlar
Mom_teacher Birgul6581kwkq bence doktorunuza danışın,doğum başlamış olabilir, nişan gelmiş galiba sancılarınızda başlamış, sancılarınız tam geçmezse doktorunuzla irtibatta olun, burdan birinin yapabileceği bişe yok size, bebeği ve kendinizi riske atmayın derim
Birgul6581kwkq Mom_teacher bı duş alicam şimdilik biraz daha bekliycem sancılar siklasinca gidicem yani sancim şuan bı 10. 15 dk sonra geliyor 1 dk falan sürüyor sonra geçiyor birden aşırı rahtliyorum ama sürekli alt kısmında ve az önce yine sümüksü akinti gördüm ama rengi kahve değildi beyazdı anlamadım
Mom_teacher Birgul6581kwkq canım ben normal doğum sancısı çektim, sancı tarifin tam doğum sancısı gibi, dikkat et, hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah
Birgul6581kwkq Mom_teacher yaa iyisi mi ben duş alıp hastaneye gidiyim valla ama yani tam düzenli bı sancı diyemem gelmesi 25 dk bile buluyor belki gelince de 20 saniye falan sürüp gidiyor ama çok şiddetli yalancı sancı olsa dün akşam saat 7 den şimdiye kadar sürmez diye düşünüyorum
Mom_teacher Birgul6581kwkq bence de, en azından bi baksr doktor açılmaya yada bebeğin kalp atışları önemli çünkü