Stres heyecan korku dolu bir hamilelik ve sonunda bu zorlu mücadeleyi kazanan biz olduk 🙏
Doğumunun üstünden 6 ay geçti ben yazmaya yeni fırsat buldum evet gelelim hamilelik hikayeme inşallah herkese umut olur
3 gebelik geçirdim ilk hamileligim çok rahattı hiç bi sorunum yok sanıyordum ta ki 20 haftada gece aniden suyum geldi normal doğum yaptım çok küçğk olduğu için kaybettik 1 sene düşünmedik bir sene sonra ne yapsam da hamile kalamadım denemedigim şey kalmadı doktora gittik rahim filmi istedi rahim filminde 1 tüpüm tıkalı çıktı acıldı diğer ay hamile kaldım herşey yine normal giderken 8 haftada bebegimin kalbinin durduğunu ögrendik kürtaj oldum aklımda hep yine hamile kalma stresi yine kalamayıcam olmayacak derdim bu arada hemen bir yakınında tavsiyesiyle genetik test ve kan pıhtılaşma testi yaptırdım sonuçlarım çıkmadan kadın doğum uzmanına rutin kontrol için gittim ve hamile oldugumu ögrendim bu arada kürtaj dan 2 ay sonra hamile kaldım doktorum hemen sonuçlarım çıkmadıgı halde coraspirin başlattı 8 haftalıkken pıhtılaşma sonucunda hafif pıhtılaşma çıktı oksapar başladım 12 haftada kese etrafınfa kanama alanı olduğunu söyledi doktorum ama hiç kanamam olmadı coraspirini kesti sadece oksaparla devam ettim kanama alanı o şekilde kaldı ne büyüdü ne küçüldü dışarı akan bi kanamadan yoktu ama sorun oluyordu yinede doktorum her şekilde erken doğum olacak bizim yapmamız gereken 28 haftaya gelmek bebek kurtulur çok dikkat ettim yememe içmemek günde 2 buçuk litre şu içiyordum bana göre kanama alını büyümemesinin en büyük sebebi su yaglı ibneleri haftada iki kere yaptırıyordum 28 haftayı geçmiştim ve çok rahatlamıştım kafamda hep 36 haftada doğum yapıcam ben diyordum yine herşey normal gittiği bir akşam koltukta otururken bebeğim çok fazla toplanıyordu her zamankinden fazla bi baktım bişey akıyor hemen ayagı kalktım ve sanki idrar yaparcasına kan akıyordu hemen doktorumu aradım kan akıyor çok akıyor dedim doktorum burda olmadıgını hemen hastaneye git sezeryena alsınlar dedi hemen hastaneye gittim bu arada özelde yaptım doğum hemşirelere söyledim kanamam var suyum geliyor nst bağladılar kan sulandırıcı kullandıgım için sabah sezeryan olacagıöı söylediler ve doktora kanamam olduğunu söylememişler sadece suyu geliyor demişler biz öyle o şekil kan aka aka sabah kadar bekledik doktor geldi ulturasyona aldı ve doktorun yüzündeki ifadeyi hiç unutmuyorum senin kanaman hiç oldumı dedi dedim zaten kanama var durmuyor hemen acil sezeryana aldındım bebek eşinden ayırılmış meğersem neyseki son anda bebegimi kurtardılar küvese alındı sıra bana gelmişti acık söylemek gerekirse sezeryandansa normal doğum daha kolay geldi bana hemşireler kanamamı kontrol ediyolar ve bi terslik var durmadan eliyle içerken kan çıkartıyorlar cöp kovası dolarcasına artık doktoru cagırıyolar bekli elli kere elle muane ettiler canımdan can gitti ve kanama durmuyor hemen beni tekrar bayıltıyolar ne işlem yaptıklarını bilmiyorum sonunda kanamam duruyor yaklasık 9 ünite kan alıyorum zaten kansızlıkta vardı ertesi gün taburcu oldum bebeğim de 25 gün sonra çıktı hastaneden sütüm hemen geldi eve geldiğimde hiç bi agrı yoktu sezeryan yerimde gayet tek basıma kalkıp uzanıyordum sezeryanda zor değil benim yaşadıklarım zorluk çıkardı şuan kızım 6 aylık çok şükür saglıgı tecrübe edindiğim şeyler
1 rahat ol
2 ilaçları düzenli kullan
3 sezeryan veya normal doğum hangisi doktorunuz öneriyorsa sizin için saglıklıysa onu seç
Uzun oldu baya hakkınızı helal edin 💕