Kızlar merhaba kafam karıştıdün iş yerimde bir kızla konuşurken kan uyuşmazlığımız var ve bana hem hamilelikte hem doğumda iğne yaptılar dedi. 1 yıl önce doğum yapmış.Bizimde eşimle aramda var kan uyuşmazlığı doktor bana gerek yok doğumda bebeğin kanına bakıcaz gerekiyorsa vurulacak dedi kafaam çok karıştı başka doktorada gitmedim. Aynı durumu yaşayan var mı ?:(