Htckaya Kızlar bi önerisi olan var mı Allah için dün öğlen doğum yaptım hala gaz cıkaramadım rezene içtim yürüdüm nescafe içtim eger cıkmazsa lavman yaoacaklar korkuyorum ondan da önerisi olan var mı en cabuk nasıl cıkar
BarlasMom94 Htckaya bence lavman yaptır rahatla. Bana yapıldı korkulacak bir şey değil çok rahatlamıştım sonra
Bsmlh Htckaya pedibor büskivi üstüne kahvaltıda gelen balı sürün ama hemşireler görmesin üstüne bol su 30 dk cıkar
okroya AYNısını bende yaşadım lavmanın korkusuyla nasıl yaptığımı bilemedim 😂 sakız çiğneyin kayısı hoşafı denediniz mi
Elifhusna Canim ben öyleydim şuan 9 gündür doğum yaptim hiç aklımın ucundan geçmemişti 3.gun bi kadın bana söyledi zeytinyağı iç bide kuyruk sokumuna sür dedi vallahi yaptım o gün gaz çıkarabildim ertesi günü arkadaşımada dedim oda öyle kurtuldu