newra Nasil baslasam bilmiyorum boyle guzel bi duygu nasil anlatilirki...💕💕 Herşey 30 mayıs sabahında başladı. 1 2 saatte bi gelen belim ve kasigimda yayılan ağrılarla... Önce aldırmadım sahte şancı diye ama akşama doğru yarim saate düştü ve şiddeti giderek artmaya başlamıştı... Ne kanama nede suyum yoktu. Akşam kıvranarak yemeğini yedim. Gitgide artsn ve siklasan sancilarla saat 1 e kadar dayandim ama halen suyum gelmemişti. Saat 2 ye gelirken büyük bi sancıyla ilcedeki hastaneye gittik. Nst de sancim çıkmıştı ve 3 cm acilmam vardi. Hemen il deki hastaneye yönlendirdiler. Gidene kadar saat 5 e geldi bnm sancılarım giderek artıyordu. Hastanede hemn nst ye bağladılar muayene ettiler 4 cm acilmam vardi. Saat 11 e kadar müdahale etmediler. Acilmam 5 cm olmuştu. Doktor muayene etti ve suyumu patlatip sünni sanci verdi. Hayatımda hiç öyle bi ağrı görmemiştim. Saat 3'e kadar sünni sancıyla bekledim acilmam 8 9 cm olmuştu ama bana ıkınma gelmiyordu. Ağrıdan kendimi paraladım her yöntemi denedim ama ıkınma gelmedi. Artık benim bütün gücüm tükendi pes ettim yalvardım doktorlara kurtarın beni diye..Artık doğuma alacaklarını söylediler çok korkuyordum doğum başlamıştı artik saat 3 te baslamisti dogumum.Iki doktor geldi ve bana karnımı bastiracağını söyledi. Aynı anda ikinmaya calis dedi. Doktor ve benim çabam sayesinde saat 3:17 de yavruma kavuştum.❤❤❤❤ O ana kadar öyle acı cektimki bian olecegimi sandim ama çok şükür rabbim kurtardı. Inanın bebegimi kucagima aldığım an ne ağrı ne şancı nede cektiklerim uçup gitti. Onun nefes alıp vermesi bambaşka bi duygu💞💞.. bebeğimi kucağıma aldıktan sonra atılan dikişlerin acısını bile hissetmedim.. Prensesim 40+0 haftada 3 kg 65 grm olarak dünyaya geldi. Minik mucizemi kucağıma aldıktan sonra dünyalar benim oldu. Sabırsızlıkla bebeğini bekleyen tatlı hamişler doğum hiç kolay değil ama bebeğinizi kucağınıza aldığınız an bütün dünyalar sizin oluyor. Ben doğumdan aşırı korkuyordum bn doğurduysam herkes doğurur kendinizi sakin korkutmayın sadece bebeğinizi düşünün hepinizi allah bi avazda kurtarsın insallah..
ZeynepDemiraglar newra aminnnnnn Gozunuz aydınnnn olsunnn Ayy okurken Bi an acı çektım sankı Rabbım yardımcımız olsun analı babalı büyüsün İnşallahhh Saglıklı Olsun
BurcinC Okurken ben heyecanlandım 🤷🏼♀️ Bebişim hareketlendi benim heyecanımdan :) allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏🙏🙏 benimde canım çok tatlıdır nasıl olcak bilmiyorum gün yaklaştıkça heyecan doruklarda 😟
newra BurcinC ayyy canim yaa bişey olmaz bnde çok korkuyordum ama nerdeyse iki gün sancıya dayandım allah bi sabir veriyor rabbim yardımcın olsun
newra ZeynepKeke tsk ederim🤗tabikide agri var bn hiç hissetmiyorum çünkü göğüslerim mastis oldu onun ağrısından asagiyi pek hissetmiyorum 15 dikisim var ama benim dogumum cok zor oldu o yuzden dikisim fazlaa