Asya_2402 Herkese merhaba,23+4 günlük hamileyim.İdrarda 2 gündür beyaz parçacıklar görüyorum.Doktorumu bilgilendireceğim fakat yaşayan var mı bu durumu? Bu arada progestan fitil kullanıyorum fakat dün denemek için kullanmadım,yine de oluştu bu parçacıklar.
3prensesannesiii Asya_2402 Bence kullandığın ilacın dışarı atılım sonrasında parçalanmış korkulacak bi durum değil yinede doktora danış
Nilda2017 Asya_2402 kesinlikle fitil dünden kalmış olanlar dökülüyordur zaten anlarsınız renginden ben şahsen anlıyorum yine de dr unuzada danışın tabi
mucizemm01 Asya_2402 progestandan oluyor o canim .. bende biraktimdan sonra 3 gün falan sürdü doktor normal dedi sen genede görüs doktorunla tabi. Burda kimse hickimseyi yanlis yönlendirmek istemez ❤️