Kızlar günaydın 2 gündür farkediyorum bebeğim göbek deliğimin üzerinde oynuyor salı günü doğum yapıcam bebeğin aşağıda olması gerekmiyor mu? Yukarı çıktı sanki daha çok aşağıdaydı öncelerde. Sezaryen olucam eğer yukarda olursa ameliyatta bu beni zorlar mı?