Guneyinannesi1 Kızlar günaydın bu arada 🖤😊 bu kan pıhtılaşma vs olduğunu nasıl anlayacağım ozelde yaptırırım diyorum fiyatlar nedir aceba?
Tugce38 Guneyinannesi1 bana doktorum pahalı demisti ama genetik test de vardı burda yaptırsan 3 4 bin i bulur demişti devletten yaptırıp getir dedi😂
rmdfile Guneyinannesi1 merhaba kadın doğum doktorunuz testleri istiyor yaptırıyorsunuz ben Ağustos ayında 1300 liraya yaptırdım. Pandemi ve çok beklemeyi göze alamadığım için.
Mom8 Tugce38 ayy yok canım o kadar değil ya pıhtılaşma testine 500 lira verdim ben Kayseri’de 1 yıl oldu ama yinede o kadar değildir kromu analizi içinde 400 gibi biley demişlerdi 1000 lirayı ancak bulur
Guneyinannesi1 rmdfile 1 ay önce kürtaj oldum kalbide durmadi sagliksizdi 4 5 hastalık vardi kalp ritmi yavaslamisti aceba pohtimi var diye dusundum
rmdfile Guneyinannesi1 ben 3 kayıptan sonra yaptırdım iki düşükten sonra kesin istiyor doktorlar eğer imkanınız varsa yaptırın derim ben. Üniversite hastanelerinde ücretsiz yapıyorlar ama gittiğinizde 2 düşük yaptığınızı söyleyin yoksa yapmazlar. Hangi şehirde yaşıyorsunuz?
rmdfile Garipyolcuu evet çıktı 2 genimde pıhtılaşma çıktı. Kan sulandırı iğne kullanıyorum 21 haftalık olduk
rmdfile Mom8 aynen ben de kromozom analiziyle birlikte eşimde dahil 1300 verdim. İmkan varsa üniversite hastanesinde bekleme stresine gerek yok pandemi şartlarında hele ki. İmkan varsa tabi kii.
Mom8 rmdfile kesinlikle canım bana geçen şubat bu fiyatı vermişlerdi Kayseri’de imkansız 3,4 bin doktor sallamış arkadaşa biraz bu testler hakkında bir doğru bilgilendirme yapmayıp insanları yanlış yönlendiriyorlar ya
Mom8 Guneyinannesi1 çıktı canım iki genimde pıhtılaşma varmış bu sebeple bir gen için gebelik öncesi hem B12 hem yüksek doz folik asit kullandım bunları 2 ay kullanmadan gebe kalma dedi doktor gebe kalınca da iğneye başladım
Mom8 Guneyinannesi1 ikiside olabiliyor canım kalbi duruyor farkedilmeyip kanama başlıyor düşük yapanda var düşük olmayıp kalp durması farkedilip kürtaj olanda