bsraykut Çalışan anneler Merhaba Ben suan 29+1deyim ve Allah nasip ederse calisabilir hakkımı kullanmak istiyorum 32. Haftada alındığını biliyorum ama başladığında mi bittiğinde mi kafam karıştı. Yani benim şimdi 31+5te mi yoksa 32+5 te mi rapor almam gerekiyor yakın zamanda alanlar bilgi verirseniz çok mutlu olurum 😊
Beyza12344 bsraykut 32+0 da Alman gerekiyor bazı doktorlar 31+6 da da veriyor ama bazıları cok pimpirikli vermiyorlar
Ozak 32 haftanın içinde olman gerekli illa ki 32+0 da gitmene gerek yok canım muhasebe departmanındayım kabul olur merak etme 😊
Ayselcnt doktorum bana 32+0 da gel dedi.. O zaman aldım ama raporda 32 yazıyor sadece.. 10 gün sonra 37.hafta iznime çıkacağım inşallah..