Benimde oluyor. Ellerimin üstü kaşınıyor, sonra kollarıma geçiyor, kaşıdığım yerlerde sinek ısırığı gibi küçük küçük kabarcıklar oluşuyor bi kaç dakika sonra geçiyor. Doktoruma söyledim, test falan yapıldı ama hiç bişey çıkmadı. Cildin çok kuru ondan olabilir demişti