Allaha şükürler olsun bende doğurdum uzunca belirtmeyeceğim, hastane odamdan yazıyorum özetle anlatmak gerekirse, 24 saatten fazla boşuna sıkıntılı bir şekilde normal doğum sancısı çektirilip 24 saatin sonucu mecbur kalınıp doktorun istemeye istemeye ama artık benimde dayanamayıp kendi isteğimle spinal sezeryan ile yavruma kavuştum temmuz ayından beri buradaydım yeri geldi çok güzel dostluklar edindim yeri geldi bazı arkadaşlarla polemiğe girdim ama iyisi ile kötü bir ortamı paylaştık hakkım herkese helaldir ❣️ elhamdülillah bende artık bir anne olarak yoluma devam edeceğim 🙂
Genel mi spinal mi ayrımında olanlara spinal olumlu bir şekilde yaşadığım için tavsiye ederim. Ben normal isteyerek yola cıktım ama nasip olmadı rabbim hepinizin niyetine göre denk getirsin 🌿
+Depend mutlaka alınmalı.
+Emzik almıştım fakat kullanmama kararı aldım.
+sezeryan sonrası süt gelmiyor olayı küllüyen safsata.
+Gecelik cokta ihtiyaç değil pijama takımları yetiyor.
+Emzirme atleti ve sütyeni trendyoldan standart bir markadan edinmiştim emzirme atletini kullandım şuanlık yeterli geldi.
Şuan birkaç saat oldu deneyimlerim bunlar
🌿