O kadar üzüldm ki rüyama grdi elleri aysklsr minicik diyorm nasıl kıydılar sana bakmaya çalışıyorum yüzüne eline utanmasn diye bakamıyorum da … Biz uzaktan da olsak içimiz yandi o çocuğun yüzüne bakmaya utandım rüya da olsa 😪😪konu komşu anane babaanne baba birileri nerde acaba… Tek temennim inşallah devler koruma altına alır mutlu bir yuvası olur hiç bir çocuk mutsuzluğu haketmiyor