Arkadaşlar aranızda bu ürünü kullanan var mı? Eğer kullandıysanız tüylerde tamamen bitiş ve ya gözle görülür şekilde azalma oldu mu? Ve kullandıysanız eğer acı veriyor mu ya da lazerdeki gibi özel bi jelle mi kullanmamız gerekiyor direk cilde temas oluyor mu? (Hamilelikten sonrası için düşünüyorum)