kfulya1905 Kızlar burada doğum yapanlar var mı? Varsa memnun kaldılar mı? Birde ücret ne kadar? Lütfen biligilendirir misiniz canlar. 🙏💜💛
Bayby kfulya1905 ben nisa hastanesi asiye hanıma gidiyorum muayene ücreti 85 tl şuan için memnunum ilgili davranıyor sağılsun
NaimeYilmaz kfulya1905 Derya hanıma gıdıyorum ana binada 85 tl muayne b blok 55 tl muayne normal 1150 mecburı sezeryan 1950 ıstege baglı sezeryan 3500
Betulozde Bende Nisa hastanesi Asiye hanıma gidiyorum muayene 85 tl ilgili güzel dilli anlayışlı bir doktor sağolsun memnunum Doğum ücretleri ile ilgili bilgi almadım daha açıkçası