Salı günü 38 haftalık bebeğimi normal doğum olarak gittim kendi sancımla herşey yolundaydı 10 cm açılmam oldu suni sancı yedim saatlerce 4 defa normal doğum çatalına yattım ve doğurmaya çalıştım ama olmadı rahim bebeği salmadı birtürlü doktorum bile şaşırdı duruma çok üzüldü 2 normal doğumum var öncesinde çünkü çarşamba günü gece saat 10 a kadar uğraştılar bebeğimin sağlığı yerindeydi çünkü fakat artık benim gücüm kalmadı bastırılmaktan karnım darbelendi bayılma noktasına geldim acil ameliyata alındım ve ameliyat masasında normal doğum sancıları çekiyordum fakat ordada yarım uyuşturulmak için defalarca iğne denendi bel kemiğim ince ve yamukluk olduğu için olmadı tamamen uyuyuldum ve şuan hem vajinam çok ağrıyor belim dayanılmaz ağrıyor sezeryan yerim kopuyor yürüyemiyorum yatamıyorum bebeğimi kucağıma alamıyorum ne zaman geçer bu ağrılar nezaman normale dönerim yapabileceğim ekstra birşeyler varmı acaba 😞😞