Dadyy ben de 36 oldum bende de o korkular bi geliyor bi gidiyor ben de bana ve bebeğe bişey olur mu diye korkuyorum ama hiç duyduk mu doğum yaparken vefat eden anne bebek? Çok çok minik bir ihtimal bence ve hastanede müdahale edilir en kötü hallolur diye rahatlatıyorum kendimi birazcık heyecan da olucak artık napalım kolay değil kavuşmak 😁