Devlette renkli ultrasona girebilmek icin kadin dogumdan kayit actirip sonra perinatolojiye randevu almak gerekiyomus pazartesi kadin doguma gidicem kayit actiricam da perinatalojiye de ayni hastaneden mi almam gerekiyo yoksa farkli hastane olabilir mi ?