Minnosunannesiii Ayaklarım yanıyorrrr şişmişler ödem var balon gibi bastırıp kaldırınca ayeri bembeyaz oluyor napabilirim kızlar
esmaa34 Minnosunannesiii benimde tansiyon sorunum var canım ilaç kullanıyorum iki gün öncesine kadar normaldi iki gündür ayaklarım balon gibi şişmişler doktoruma resmini attım 24 saatlik idrarda protein testi istedi acil üstelik bu 3. Verişim bu testi doktoruna danış tekrardan
Minnosunannesiii Anne18 tuzu zaten bıraktım tansiyonum yüksek zaten doktor tuzu yağlıyı bırak dedi bıraktım ama iki gündür çok kötü bir de yürüyüş yaptım iki gündür yaklaşık hergün 20 dakika ondan mı acaba
Anne18 Minnosunannesiii idrarda proteinine bakılsın ozaman canım dikkat et yürüyüş bu kadar etki etmez ki 20 dakika diyorsun birde 31 haftalığım 2 saat yürüyüş yapıyorum neredeyse tam tersi iyi geliyor ödem gidiyor