058elf Tazeannebaba55 iç karın geniştir belki bebeğin kilosu gelişimi iyiyse bence karın dert edilecek bi mesele değil canım
Arelinannesii Tazeannebaba55 ahahah kıyamam ya dua et canım dışa çıkıp çatlamak daha endişeli olabilirdi 😂 hiç sorun olmaz merak etme iç karnın geniş doktorda aksi birşey söylemiyorsa tadını çıkar 👼😍
gullcannn Tazeannebaba55 İc karninla alakali canım kaslar yapısal doğuştan. Benim kuzenimin 9 aylikken bile hafif ayva göbeği var gibiydi hemde 2 hamileleiginde de. Benim 5 aylık şuan 7 aylık gibi. Sıkıntı etme bunu sağlıkla gelsinlerde bunun önemi yok🥰
Deryaercin Ic karnin genistir ve genelde 7.aydan sonra cikiyor gobek ben 32 haftadayim bazen yok gibi oluyordu normal bir gobek gibi ama bu aralar artik saklanamiyor😁
Bayramyildiz Canım ben 32 haftalık ikizlere gebeyim karnım düşün yeni yeni çıkmaya başladı ve beni görenler Emin misin ikiz olduğuna diyip duruyorlar bnmde iç karnım geniş olduğu için çıkmıyor Martin başı doğum ama karnım hiç yok endişelenme 🙂
mavis24 Bende nerdeyse 20. Haftaya giricem kendim bile hamile olduğuma inanmıyorum doktora sordum göbeğim çıkmıyor diye bünyeyle alakalı gelişim iyi olduktan sonra göbek önemli değil dedi
surelitta52 Benim de ilk gebeliğimde 7. ay’dan itibaren çıktı karnım. İç karın genişliğini sordum dr’uma, tıpta öyle bir şey yok dedi. 🤔 Rahmim çok arkadamış acaba ondan mıdır bilemedim. Bebişim gayet sağlıklı doğdu çok şükür, korkma yani. 😊
Bittercikolataa Ay ben cok ozenirdim karni burnunda olanlara hiç öyle olmadım 😂 38 haftalik hamileyim cok yeni yeni az cikti baksan 25 ya da 30 arasi sanarsin ama sağlıklıyz ya bu yeter 😍
Birtane2307 Tazeannebaba55 korkma panik yapma arkadaslarin dedigi gibi ic karnin genistir canim ❤🙏🏼 benim dar galiba 13.haftadayim cikti herkes şaşıriyo ama gaz filanda etkiliyor sen hic dert etme doktor hersey yolunda diyosa kafana takma
Medinevurall066 Tazeannebaba55 ben 38+6yım gören 6 aylık felan zannediyor kişiden kişiye değişiyormuş karın çıkması ve bu arada şuan sancı çekiyorum muhtemelen sabaha doğuma gidicem 😂
Tugba111 Tazeannebaba55 32 haftayı bitirdik daha karnım yeni yeni belli oluyor bende takıyordum ama büyüdükçe anladım ki büyümemesi çok rahatmış 😂 gerçekten bebeğin sağlıklıysa tadını çıkar insanın hareketi çok kısıtlanıyor kesinlikle rahat bir şey değil çok göbekli olmak
Ftmasanli Tazeannebaba55 gayet normal bnmde yoktu diğer hamile anneleri görünce garipsiyordum şimdi 29+5 olduk ve yavaştan çıkıyor iç göbek olayı varmış bebek içeri doğru gelişiyor o olabilir sizin 6aydan sonra daha da belirgenlelebşlşr
Ortmenanne16 Tazeannebaba55 üzülme annesi 7. Aydan sonra bir çıkacak minik penguen gibi yuruceksin ♥️♥️♥️
Hilal2205 Tazeannebaba55 niye üzülüyorsun canım benimde karnım çok çıkmadı iç karnım genişmiş doktor öyle söyledi hem iç karnı geniş olanların normal doğum yapma olasılığı daha fazlaymış :) çok sıkıntılı geçmez işte negüzel bebeğin durumu kilosu boyu iyise hiç dert etme