Kızlaarr 31+6 günlük hamileyim pazartesi sabah bulantım çok oldu ayıptır söylemesi safradaki suyu çıkardım zorlanırken midemin üstü (sol ön kaburgam) kasıldı ve çok ağırdı geçer dedim ve o gün randevum vardı gittiğimde sordum zorlandığın için normal dedi 6. Güne girdim resmen ağlayarak gün geçiriyorum 😔😔1 sn olsun dinmedi ağrım sızım nefes alamıyorum eğilip kalkamıyorum hareket edemiyorum 😒Eşim 2 gündür gece inleme sesime uyanıp kaldırıyo artık iyi misin diye var mı bunu yaşayan veye çözüm bulabilen 😔bebeğimin ayağını veya kolunu uzattığını düşünüyordum kaburgama doğru ama 6 gündür aralıksız bi ağrı var üstelik kızımın hareketleri de çok pozisyon değiştirsede aynı git gide artıyo 😬😬Yardım lütfenn 🙏