Kızlar hamileliğin başından beri yeşil (mukoza şeklinde) bir akıntım var. Akıntı denemez aslında yoğun kıvamı. Her ay neredeyse idrar tahlili ve idrar kültürü veriyorum. Doktor hiçbi şey yok diyor . Enfeksiyon yokmuş. Su içiyorum geçmiyor. Bıktım artık. Kaşınma, yanma, acı hiçbi şey yok. Ne bu böyle ya 🤯😢😢😢😢😢