rukiyyee bende 19 haftalığım, benim hamileliğim ilk başlarında çarpıntım daha çoktu, vucut hamileliğr alışıyor normal dedi doktor içimizde canlı var çalışma sistemi değişiyor vücudun ama don aylarda da aşırı kilodan olacak galiba çarpıntı . Normaldir diye düşünüYorum.