Ogi8 hiç duymamıştım yıkama olayını. Ama mantarla ilgili bilgim çok az. Muhakkak iyi bir uygulamadır. Bence sakıncası olan hiçbir şeyi doktor önermez. Hamilelikte çok dikkatli oluyorlar. Bu arada daha önce bunlar yazıldı mı hatırlamıyorum. Ama yazayım. Kullandığın çamaşır da çok önemli. En az %95 pamuklu olmalı. Yüksek ısıda yıkamak, kurutma veya ütü yapmak, gün içinde çamaşırı 2-3 kere değiştirmek. Aşırı sıkı kıyafet giyinmemek. Bunlar hep önemli. Hatta gece uyurken külot giymemeyi de denedim ben ayıptır söylemesi. Ama fitiller bittikten sonra cesaret edebildim. Çünkü fitil gece idrara kalktıkça biraz biraz akıyordu.