25+6 haftalık hamileyim ilk haftalardan beri gaz sıkıntım oluyordu ama çıkarabiliyordum. 3 gündür sancıdan ölüyorum bugün acile gittim açıklığa baktı nstye bağladı idrar tahlili yaptı doktor hepsi normal deyip yolladı. Gaz sancısı için öneriniz var mı? Kıpırdamıyorum neredeyse