Esraalkis Hanimlar 21 hftalik hamileyim ve nefes alip verirken cok zorluk çekiyorum varmi bnim gibi olan hamileler? Nefes darlığı çeken.
kader_ozol Esraalkis bende de var canım aynı sorun 31+4 haftalıgız üzgünüm ki devam eden bisey bu bebek büyüdüğü için organlara baskı yapabiliyor sakin olmanda ve sabretmende fayda var 🙈
Mom19 Esraalkis hemde nasıl karnım öyle bir geriliyor ki kasılıyor nefes darlığı geliyor bana hep özellikle geceleri
Gulenay1234 Esraalkis 25 haftalığım bende de var uzun zamandan beri canım bebek büyüyüp geliştiği için bazen konuşurken bile nefes nefese kalabiliyorum ☺️
Ftmasanli Esraalkis tamda bu haftalarda bende sıkıntı çektim hemde çok burnumdan ses çıkıyordu nefes alıp verirken o geçti şimdi yatarken nefes borusunda ağrı hissediyorum 29+5
Yagmur_C Esraalkis bende de var doğumdan sonra inşallah geçer ya aylardır çektiğim yeter valla 36 haftalığım şu an. 2 yastıkla yatın burnunuzu sık sık yıkayın ve midenizi çok doldurmayın o da mahvediyor.