ebr Ikili taramada universite erkek dedi sonra kadin dogum devlete giddim muhtemelen erkek demisti bugun kontrole geldim doktora cinsiyet erkk dimi dedim 3 hafta sonra gel bakalim detayli dedi goremiyorum gostermiyo dedi cok sinirlendim yarin sabahda universiteye gideyim diyorum
Nurrrr ebr cnm artk bebek zor gösterir alanı daraldığımiçin benimkileri göremedik mesala 29 da. Bacaklarını kapıyorlar daha önce nasıl netlik kazanmadı ki
Akin59 Nasıl gösteriyormuş ki 12 haftada öğrendim bn cinsiyetini bebeklerin kemik yapısından bile anlıyorlar artık senin gittiğin doktor larda is yok bence başka doktora git
ebr Nurrrr doktor 1 ay sonra gel dedi bekledim bu seferde oyle dedi detaylida erkek dedi kesin ama muhtemeleni devlet demisti ben emin olayim die bugun sordugumda da gostermio dedi anlamadim
ebr Nurrrr doktor 1 ay sonra gel dedi bekledim bu seferde oyle dedi detaylida erkek dedi kesin ama muhtemeleni devlet demisti ben emin olayim die bugun sordugumda da gostermio dedi anlamadim