Doktorlar da bölünmüş durumda ben bugün şeker yüklemesi yaptırdım iyiki de yapmışım ne kadar sağlıklı beslenirsen beslen ya da ne kadar genetiğinde olmasa da şeker çıkıyormuş gebelikte gerçekten. Ve senden bebeğe fazla glikoz geçmesi demek bebeğin aniden ölümle sonuçlanabilmesi demekmiş Allah korusun. Ben bunu duyunca yaptırdım zaten iyiki de yaptırmışım bakalım ptesi 100 mg ile tekrar bi ölçülcek yine çok çıkarsa büyük ihtimalle ful şeker diyeti ve insülin🤷🏼♀️ Bu arada gebelik öncesi ful spor ve diyet yapan bi insandım vücudum gayet dirayetli bi vücut fakat gel görki gebelikte tansiyon şeker servikal yetmezlik ne varsa hepsi beni buldu 🤦🏼♀️