Zeynep_elifnur Yok canım benim de ikinci ama aradan uzun zaman geçtiği için herşeyi unutmuşum ilk gibi gerçekten. İlk oğlum 10 yaşında. 18 de anne olmuştum hic birsey hatırlamıyorum ilk kez hamile gibiyim ama çok güzel bir his 🤦İndirimleri takip ediyorum gördükçe yavaş yavaş başladım alışverişe ilk aylar için zıbın 0 3,0 6,0 9 zibinlar 5 li hastane çıkışları ,bez,ağız mendilleri, puset,babynest,annebebek çantası,biberon emzik, battaniye ve duş küvet seti tarzı şeyleri aldım şimdilik. Daha çok eksik var kendime de bu ay bitiririm inşallah. Siz de durumlar nasıl alışverise başladınız mi