ys2021 Kızlar 35+3teyiz adet sancısı gibi karnımda ağrı midem bulanıyor ve oturunca yada uzanınca yerimden kalkmam çok zor oluyor anı kramplar var bide bunlar doğum belirtisi olabilir mi acaba bu durumu yaşayan var mı?
Smyrhcr ys2021 aynı şeyi yaşadım hatta nst bağlanınca bebeğin sancısk çıkıyordu ama benim sancım yoktu doktor daha erken dedi hemen akciğer gelişimi için iğne yaptı ve ilaç verdi doğumu durdurmak için ve durdurdu şükür şuan 38+1 deyiz.
ys2021 Smyrhcr kontrolüm Çarşamba’da eğer devam ederse bu şekilde pazartesi giderim akciğer gelişimlerini bu haftaya kadar tamamlamış olmuyorlar mı neden iğne vuruldunuz
Smyrhcr ys2021 35 haftalıkken nstde sancım çıktı erken doğum olabilme ihtimali var diye ne olur ne olmaz diye vurdum.
Abdullahm1 Gene de görünmenizi tavsiye ederim. Rahim açıklığına baksın son iki haftadır aynı şeyleri yaşıyordum açıklığım başlamış