2 subat ta son kontrolum de acil sezeryan olmam gerektiği ortaya cıktı cünkü cocugun hic suyu kalmams tı ve bası cok yukarda duruyordu tam zamanında doktorum müdahale etti cok sükür karnımdan cıkarırken kakasını yapmaya baslamıs cünkü 10 dakika daha gec kalsaymıs ikimizinde zehirlenme riski vardı Rabbim korudu cok şükür ediyorum ve ayrıca sunu demek istiyorum bu benim 2. Dogumumdu ilk dogumum normaldi ve sezeryan asla korkulacak birsey degil hic agrım sızım olmadı ameliyattan cıktıktan 6 saat sonrasında yürüdüm hemsireler in yardımı ile sabahına kayınvalidemin DESTEGİ ile tuvalete gittim daha sonrasında kendi basıma yataktan yavasca kalkp tek basıma yürüyüp tuvalete bile gittim kızlar korkmayın yani hic abartılacak birsey yok kimseye kulak asıp strese girmeyin simdilik benden bukadar 😍🥰💞