Esraa54 tgbktszdmr bende progestan kullanıyorum çevremdekiler sen ilaç yüzünden normal yapamazsın diyor ne kadar doğru bu dedikleri anlam veremedim 🤔
Duygusuz tgbktszdmr progestanı zatn son haftalarda kesiyor Dr benim Dr um 32 33 Haftada kesti magnezyumu da 36 da kesti normal dogumu geciktiriyor diye
Esraa54 Didem34 sadece progestan değil çevremdekiler hap kullanılmasına karşı olduğu için böyle diyor
tgbktszdmr Duygusuz 34. Haftayı atlatana kadar kullan dedi banada. Bebeğin ciğer gelişimini tamamlamış oluyor 34 te. Ondan sonra kullanmana gerek kalmaz. Dedi.