Ozlemyeni İhtimal olsada olmasa da dua edin ben aralık ayında bir düşük yaşadım sabah saatlerinde gaz sıkışmasına benzer bir karın ağrım vardı sonrasında akşamüzeri adet sancısına dönüştü çok fazla zaten artmaya başladığında kanamam da başlamıştı bel ağrısının bu dönemlerde olağan olduğunu düşünüyorum bu arada ben altıncı haftadaydım