Deniz95 Merhaba 18+6 hamileyim. Bebeğimi nadir Olarak oturduğumda bazen hissediyorum genelde uzanıp sağa sola dönünce iki üç kere pıt pıt yapıyor bazı zamanlar daha uzun sürüyor ordaki hareketlilik. Güçlü değil hafif hareketleri oluyor. Ama bazı günler çok çok az hissediyorum ve çok güçsüz oluyor. Bu durum normal mi? İlk hamileliğim tecrübesizim böyle çok az hareket ettiği günlerde çok tedirgin oluyorum. Bu haftalarda olanlar sizlerin masıl normal mi benim ki acaba ?
ratatosk Deniz95 ilk hamileliğe göre erken bile hissetmişsiniz yanlış hatırlamıyorsam 24 mü 28 mi haftaya kadar düzensiz olması normal oluyormuş her zaman hissetmemek normal yani şu ara 🎈
mmk01 Deniz95 bnde tam 18+6 yım ve aynıları bnde de oluyor özellikle gece yatmaya çalışırken ve sabah erken saatlerde bnmde ilk gebelik
mavis24 Deniz95 bende 19. Haftama giricem 16.haftamda falan hissetmeye başladım nasıl hissederim acaba diye düşünüyodum hep aşırı hissediyorum içimde sürekli dönüyor resmen her bebek aynı hareket etmez çok hareket edende var az hareket edende endişelenme
Ftmasanli Deniz95 hiç endişelenmeyin çünkü 19 haftadan sonra ara ara az hissedeceksiniz hareketlerini
Defne28 Hemen hemen ayni soruyu sormustum bende 17-18 haftalarda, tek tük his ediyordum bazi günler hic his etmiyordum. 20 de sonra sanki birden büyümüs gibi düzenli olarak tekme his etmeye basladim:) hatta dışdan elimi koyunca bile his ettim kaç kere :)