İyi geceler arkadaşlar. İlk hamileliğim ve biraz tecrübesizim. Kıyafette ay olarak neler almalıyım? Yenidoğan, 1 ay, 3 ay, zıbın olarak kaç takım alsam yeterli? Mayıs ayında kısmetse doğumum. Ona göre bir şeyler alacağız nasipse. Şimdiden teşekkür ederim ☺️