Zeynep0606 bende koska iciyorum, macro centerdan almiştim. Arifoglu bulamadigin icin ksoka aldim, digerleri heo bilinmedik markalardi. Sabahlari ac karnina ic dedi doktorum, cogunlukla unutuyorum ama demir icin takviye olsun onceden baslayalim demisti