Gamzeasaf Korkuyorum tedirginim daha çok mu acıyor yoksa daha kolay mı geçiyor olanlar bi şeyler söylermisiniz
Esra_3929 Gamzeasaf ben oldum bundan 9 ay önce 2 ci sezeryanı inan aynı agrı sızı benim bakanım yoktu direk kalktım ayaga ama bide bana sor evde kızım vardı ona bak bebege bak derken çok zorlandım dikişler im çok acıdı Allah yardımcın olsun..
Zeynep0606 Gamzeasaf cnm korkma ben 3. Olucam nasipse ağrı eşiğim kuvvetli ameliyattan ciktigimda oturuyordum hemsire zorla yatirdi igne yapti agri kesici eve geldigimde de inan hic yatmadim ne kadar gezersen okadar iyi
mmek_2014 Ben 45 gün önce ikinci sezeryanı oldum. Çok daha kolaydı. Fazla agrı sızı hissetmedim. İkinci gün bebegimin herşeyiyle kendim ilgilendim 6.gün evde sil süpür temizlik yaptım.