PolatSevda Kızlar sizde durumlar nasıl göğüslerime iğneler batıyo sanki birden eleyince ağrıyolarda ama daha çok iğne batma şeklinde
aleyna96 PolatSevda benimde şuan 29+3 28.haftamda başladı lansinoh meme ucu kreminden aldım haftada 1 kullanıyorum şuan iyiyim gümüş kapağa da 32.haftamdan sonra başlayacağım inşallah sorun yaşamamak adına
denizanasi1 Bende de oluyor canım geceleri, hem göğüs hemde kalbim batıyo sanki. Ama uzanıp dinlenince hafifliyor, süt üretimi başladı ondan mı acaba😊
denizanasi1 Hergün bi değişiklik oluyor bedenimizde kuzum kolay değil bi can büyütüyoruz içimizde 😊 bugün bacaklarım ayaklarım duba gibi şişmiş mesela😂 az daha sabır 🥰 minikler doğunca hepsi geçecek inşallah
Ttugbablgn-77 Ben 29+5 im ilk aylarımda gögüsümde hassasiyet vardı ama şuan öyle birşey yok kişiden kişiye değişiyor sanırım
Gamzeeakt Benim göğsümde bi sıkıntı yok ama rahmim ağrıyor böyle çıkıcak gibi makatım bile zonkluyor böyle arada bir anlam veremedim