Kubra79 evet normal zaten erken dogum olsan belden kasiga agri olur ve surekli tuvaletw gitme ihtiyaci oluyor insanda aanki tuvaletin var gibi ayrica agrilar sıkışıyor sanmiyorum bebekle ilgili bir sıkıntı ilsun ama icin rahat etsin istersen yinede bir doktora git benim de sikayetlerim ayni di magnezyum basladik ve her gce mutlaka soda tuketiyorum