Feyzaaa1 Kızlar bugun benim midem cok kötü bi kere istifra ettim hic tadim tuzum yok bulanıyor geçiyor kasıklarımda ve sırtımda agrı var bu bulantı neyin nesi ya acaba 35+4 bu arada
Zynpk Feyzaaa1 35+4bnm de midem bulaniyo bazen ama kusmuyom.ozellikle bazi yiyeceklerden…ilk 15 hafta cok cektim trkrar kusmktn korkuym
Mavi87 Feyzaaa1 bu bulantılar rahatsızlıklar doğuma kadar arada yokluyor galiba ya. Bebişlerimiz doğacak, biz ozaman rahatlıcaz sanırım..
Buketg13 Feyzaaa1 canım bende 35+3 . Benimde bulantım var ben neredeyse her akşam kusuyorum . Ondan sonra toparlanamiyorum zaten. Belim flan inanılmaz ağrıyor yani
Merimelek Feyzaaa1 34 +2 yim bende hiç geçmedi bulantılarım hala kusuyorum ilk başlarda daha kolaymış bulantı çekmek 😭
Feyzaaa1 sibelipek yakın zamanda hastaneye gittinmi canım ya açılma falanmı var acaba ben anlamadımki bune böyle ilk aylar yeterince çektim
Feyzaaa1 Zynpk canım zaten az kaldı şunun şurasında biseu kalmadı ama bende dogurmaktan korkuyorum biyerde okumuştum mide bulantısı dogum başlangıcı diye ama