BerilinAnnesi
Arkadaşlar 38 gün önce sezeryanla doğum yaptım, dikisin üstü yanı alt karin bolgemde ve gobek deliği çevresinde ağrım var. Normal mi bu durum? Birde ayaktayken sanki gerilme gibi bir agri oluyor sağ tarafımda bu tür agri yasadiniz mı yada agrilariniz nasıldı?