Kizlar iyi aksamlar.bugun femara ile Catlatma ignesinin 10.gunu . Ama hicbir belirti yok goguslerim sadece dolgun ama agri bsy yok akinti da yok progestan kullaniyorum .normalde cok akintim olurdu progestanin etkisi olabilir mi çok uzuluyorum ya bu ay da mi olmuycak belirtisiz hamile kalan var mi?