Tubisanne merhaba canım. Ben transferim olduğu günden beri kullanıyorum. Yani 135 gündür. ☺️Göbekten yapıyorum, kol çok acıyor. Oksapar 6000 ve enox 6000 kullanıyorum. Morarma şişme beze yapma normal şeyler. İlaç yakıcı maalesef her şekilde acıyor. Göbeğin sağ ve solundan dört parmak öteye yapabilirsin.