Gul4001 olur mu öyle şey ümidini hiçbir zaman yitirme.
imtihan dünyası bu dünya varıyla yokuyla aldığıyla verdiğiyle
Yaradanın kullarına karşı merhameti o kadar çok ki, o yüzden bizim için hayır olarak gördüğümüz belki şerdir. Şer olarak gördüğümüz de hayır…
Hiç üzülmemek lazım negatif görsek bile çünkü hakkımızda en hayırlsı neyse o olsun diyoruz
Bunu da en iyi gaybı gören bilen nasip eder 😊