Aranızda gebelik şekeri çıkan varmı arkadslar iki hafta üst üste idrarda seker pozitif çıktı zaten kilo Da fazla aldım nasıl bir süreçten geçtiniz ilaç ya da iğne kullaniyirmusunuz gebelik şekeri doğum şeklinizi etkiledimi tecrubeli kişiler deneyimlerini paylaşırsa çok sevinirim