Aselahlas Ggzzdd aynı şekilde 32. Haftadayım erken doğum riski var dedi nst de sancım çıktı kasılmada var nidicard verdi günde dört tane kullanıyorum bir haftadır kullanıyorum nst de hala sancı çıkıyor bende sadece uzanıyorum daha kötü olmasın diye
Tugce0158 Ggzzdd canım bol bol dinlen gerekirse hiç bir iş yapma bende de 29 hafta da risk vardı enfeksiyon dan dolayı antibiyotik kullandım progestan normale döndü çok şükür bir ayda şuan 36+5 im bi problem yok .dikkat er kendine inş bir problem olmaz 🙏
Zala Bsk-12 hamileliğimin başından itibaren kan sulandırıcı içiyorum tatlım, yaşımda ileri ve sigara kullanıyorum drum iyiki başta başlamışız yoksa tablo daha kötü olabilirdi dedi
hatice_Akyalcin Ggzzdd bende bugün 24 haftalık oldum 22. Haftada erken doğum riski nedeniyle iğne verdi rahimde kasilmalarim başlamış çok korkuyorum hayırlısı olsun
Btltlg Ben de 32+0 ım erken doğum riski gördü tıpkı sizdeki nedenlerden ötürü. Ciğer geliştirici iğne ve bi tane daha ipne yapıldı. Yarın yine iğne yapılacak. Sonrasında fitil verdi sabah akşam uygulanacakmış. Bol bol dinlenmemi söyledi yatacağız.