Kızlar 33+2 haftalık gebeyim dün gece 5 dk da bir belimde sancı oldu. Nst de sancı görünmediği için eve döndüm. Bugün akşama kadar yine sancım oldu ve kasıklarıma kadar yayıldı. Yine nst de sancı çıkmadı mecburen alttan muayne oldum ve 1 cm açılmam olduğunu, bebeğimin de baş aşağı , doğum pozisyonuna döndüğünü söyledi doktorum. sancım durunca eve gelmek istedim çünkü hastane de daha çok strese girdim öyle hastalar vardı ki, onları gördükçe doğum korkum başladı😖 bebeğimin gelişimi suyu kordonu falan gayet sağlıklı çok şükür. Ama bu açıklık beni korktuyor üstelik alttan muayne daha da çok arttıyor açıklığı. Bebeğim şu an çok küçük sürekli ya erken olurda küveze alırlarsa diye düşünüyorum. Aklımdan hiç çıkmıyor. Sizden ricam sadece dualarınıza beni de eklemeniz.