Mhr13 30 derecede yıkasaymışsın keşke ama bence sıkıntı yapacak birşey yok ben geçen hafta sonu yıkadım tullerimi 30 derece olmasına rağmen kırışık olmuşlardı ama zaten ben asla ütüsüz asmam makinadan çıkardığım gibi ıslak ıslak ütüler hemen asarım çokta güzel oluyorlar dene istersen 2 derecede ütüledim ben